Seminarium doktoranckie 2025Z

Seminaria oferowane przez Szkołę Doktorską (zapisy przez USOS):

  Nazwa Język Prowadzący Termin Miejsce
1. Budynek, infrastruktura, środowisko PL prof. dr hab. Ewa Karwowska 

w piątki,

w godz. 16:30-18:30 

(pierwsze spotkanie planowane jest 7.11.2025 r.) 

Wydział Inżynierii Środowiska,

sala 611

2. Współczesne technologie półprzewodnikowe – wyzwania i szanse dla Polski PL dr hab. inż. Robert Mroczyński, prof. uczelni 

we wtorki

w godz. 17:15-19:00

Instytut Mikroelektroniki

i Optoelektroniki 

3. Modern problems in chemistry, physics and materials engineering ENG prof. dr hab. inż. Paweł Parzuchowski

w środy,

w godz. 14:00-16:00 

(od 5.11.025 r. do 10.12.2025 r.) 

Audytorium Czochralskiego
4. Artificial Intelligence and Machine Learning ENG prof. dr hab. Jacek Mańdziuk

we wtorki,

w godz. 18:15-20:15

Gmach Wydziału MiNI,

sala 329

5. Science and Technology in a New Light ENG prof. dr hab. inż. Tomasz Woliński

w poniedziałki

w godz. 16:00-18:00

Gmach Fizyki,

sala 111

6. Electronic and mechatronic systems ENG prof. dr hab. inż. Małgorzata Jakubowska

w środy

w godz. 16:15-18:00

Wydział Mechaniczny Technologiczny,

(budynek Nowy Technologiczny),

sala 341

Seminaria Wydziałowe (zapisy u Koordynatora Wydziałowego):

Od bieżącego roku akademickiego realizacja seminarium interdyscyplinarnego będzie możliwa między innymi poprzez udział w seminariach organizowanych na niektórych Wydziałach PW. Możliwe będzie zarówno uzyskanie godzin związanych z uczestnictwem jak i wygłoszenie prezentacji.

W celu zgłoszenia chęci uczestniczenia w seminarium na Wydziale należy skontaktować się z Koordynatorem wydziałowym.

Lista wydziałów udostępniających seminaria doktorantom oraz wykaz koordynatorów:

  Wydział Koordynator Wydziałowy Kontakt
1. Wydział Architektury dr hab. inż. arch. Karolina Tulkowska-Słyk, prof. uczelni Karolina.Tulkowska@pw.edu.pl
2.

Wydział Budownictwa, Mechaniki i Petrochemii

(Filia w Płocku)

dr hab. inż. Andrzej Marciniak, prof. uczelni Andrzej.Marciniak@pw.edu.pl
wsparcie administracyjne: mgr Edyta Dobrzyńska Edyta.Dobrzynska@pw.edu.pl
3. Wydział Chemiczny mgr Renata Jaczewska renata.jaczewska@pw.edu.pl
4. Wydział Elektryczny dr hab. inż. Dariusz Baczyński, prof. uczelni dariusz.baczynski@pw.edu.pl
wsparcie administracyjne: mgr Marzena Szafarowicz marzena.szafarowicz@pw.edu.pl
5. Wydział Fizyki dr hab. inż. Piotr Fronczak, prof. uczelni piotr.fronczak@pw.edu.pl
6. Wydział Inżynierii Chemicznej i Procesowej dr hab. inż. Beata Butruk-Raszeja  Beata.Raszeja@pw.edu.pl
7. Wydział Inżynierii Lądowej dr hab. inż. Anna Al Sabouni-Zawadzka anna.zawadzka@pw.edu.pl
8. Wydział Inżynierii Materiałowej  mgr inż. Tatiana Erenc-Sędziak tatiana.erenc@pw.edu.pl
9. Wydział Inżynierii Środowiska mgr Bartosz Stelmach  bartosz.stelmach@pw.edu.pl
10.  Wydział Matematyki
i Nauk Informacyjnych
prof. dr hab. Krzysztof Chełmiński krzysztof.chelminski@pw.edu.pl
Wsparcie administracyjne: mgr inż. Elżbieta Sofka Elzbieta.Sofka@pw.edu.pl
11. Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa prof. dr hab. inż. Andrzej Teodorczyk andrzej.teodorczyk@pw.edu.pl
Wsparcie administracyjne: mgr Justyna Misiejuk Justyna.Misiejuk@pw.edu.pl
12. Wydział Mechaniczny Technologiczny lic. Anna Kamińska anna.kaminska1@pw.edu.pl
13. Wydział Mechatroniki dr hab. inż. Michał Józwik, prof. uczelni michal.jozwik@pw.edu.pl
14. Wydział Samochodów
i Maszyn Roboczych
dr inż. Artur Jankowiak, prof. uczelni artur.jankowiak@pw.edu.pl
15. Wydział Zarządzania dr hab. inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki, prof. uczelni Janusz.Zawila-Niedzwiecki@pw.edu.pl

Seminarium doktoranckie (2025Z)

  1. Uczestnictwo w seminarium jest obowiązkowe dla WSZYSTKICH doktorantów niezależnie od realizowanego programu kształcenia.
  2. Liczba obowiązkowych godzin uczestnictwa w seminarium wynosi 15 godzin niezależnie od realizowanego programu kształcenia.
  3. KAŻDY doktorant zobowiązany jest do wygłoszenia minimum DWÓCH prezentacji w ciągu 4 lat kształcenia w SD NIEZALEŻNIE OD REALIZOWANEGO PROGRAMU KSZTAŁCENIA. Temat wystąpień powinien korespondować z tematyką pracy badawczej.
  4. Dyrektor SD może raz w ciągu czterech lat kształcenia uznać czynny udział w konferencji międzynarodowej (prezentacja ustna) za równoważne wygłoszeniu prezentacji na seminarium, natomiast nie zwalnia to z obecności na zajęciach.
  5. Ze względu na fakt, że grupy seminaryjne liczące poniżej 6 osób nie mogą zostać uruchomione przewidywane jest połączenie grup tematycznych w większe bloki. Doktoranci zostaną przypisani do odpowiednich bloków zgodnie z wybraną wcześniej tematyką seminarium.
  6. Prowadzący seminarium skontaktują się z doktorantami w sprawie terminów seminarium i ustalenia tytułu prezentacji.
  7. Zajęcia będą odbywały się w formie stacjonarnej zgodnie z harmonogramem ustalonym przez prowadzącego.
  8. Zapis do grupy seminaryjnej (1-9) zobowiązuje do wygłoszenia seminarium w danej grupie.
  9. Osoby, które nie będą prezentować, a jedynie uczestniczyć w seminariach proszone są o zapisanie się do „Grupy 100". Osoby, które nie zapiszą się do żadnej grupy nie będą miały zaliczonych godzin uczestnictwa w seminarium.