Aktualności
Dodatkowa rekrutacja do Szkoły Doktorskiej PW dla uczestników projektu
Na podstawie § 7ust. 1 i 2 Regulamin rekrutacji do Szkoły Doktorskiej PW na rok akademicki 2022/2023, stanowiącego załącznik do uchwały nr 182/L/2022 Senatu PW z dnia 23 lutego 2022 r., Szkoła Doktorska PW ogłasza dodatkową rekrutację w ramach projektu „Rozwój algorytmów mionowego układu wyzwalania detektora Compact Muon Solenoid do fazy wysokiej świetlności”
Zachęcamy do udziału w badaniu ewaluacyjnym projektu „Smart Education for Engineering Doctors”
Szanowni Państwo,
Zachęcamy do udziału w badaniu ewaluacyjnym projektu „Smart Education for Engineering Doctors” (SEED) realizowanego w PW w ramach NAWA STER. Poza bezpośrednią oceną działań projektowych, badanie umożliwi również zgromadzenie informacji ważnych dla wspierania umiędzynarodowienia studiów doktorskich w PW.
Stanowisko magistrant oraz doktorant w projekcie IDUB PW LAB-TECH of Excellence
Stanowisko magistrant oraz doktorant w projekcie IDUB PW LAB-TECH of Excellence pt. “Nowe podejście do modelowania komputerowego procesów obecnych na interfejsach stałych elektrolitów.”
Zaproszenie na spotkanie informacyjne doktorantów szkół doktorskich z Dyrektorem Szkoły Doktorskiej PW
zdalnie 13.06.2022 r. w godz. 15.00 – 17.00, stacjonarnie 20.06.2022 r. w godz. 14.00 – 16.00
#MyPhD@WUT competition for the best video about doing PhD at WUT
As Warsaw University of Technology strives to improve the experience of its PhD students, we would like to invite you to participate in the #MyPhD@WUT competition for the best short videos about doing PhD at WUT. The three best recordings will be awarded!
Bezpłatne warsztaty dla naukowców
Czym jest społeczna odpowiedzialność nauki, czy i po co przekładać wyniki prowadzonych prac badawczych na innowacje społeczne? – to pytanie, z którym coraz częściej mierzą się ludzie świata nauki. Badaczy, którzy chcą dowiedzieć się na ten temat więcej, zapraszamy na warsztaty. Ich celem jest upowszechnienie koncepcji społecznej odpowiedzialność nauki, w tym w szczególności roli naukowców w tym procesie.